B2B hűségprogramok
Sokéves tapasztalat, és több, mint 50 sikeresen végrehajtott program.
A részletekre való odafigyelés fontos szerepet játszik a hatékonyság során a cégek számára. Több mint 50 program megvalósításával olyan tudásra tettünk szert, melynek köszönhetően egy olyan hatékony megoldást alkothatunk, amellyel költséghatékonyan növelheti a jövedelmezőséget. Talán ez lehet az oka az ügyfeleinkkel való hosszú távú együttműködésnek.
A programok megvalósításán és működtetésén tapasztalt és sokrétű szakértőgárda dolgozik (managerek, programozók, kreatív grafikusok és szövegírók). Ezen felül a Gazdasági Egyetem Marketingstratégiák tanszékével is együttműködünk, ötleteiket támogatjuk.
A PROGRAM ÁTFOGÓ HASZNÁLATA
A KONCEPCIÓTÓL A TERMÉKEK ÉRTÉKESÍTÉSÉIG ÉS MÁS SZOLGÁLTATÁSOKIG
Számíthat ránk abban, hogy munkáját megkönnyítsük. A B2B hűségprogramokat átfogóan valósítjuk meg annak érdekében, hogy a tudást Ön is hasznosíthassa. Az Ön feladata, hogy elemezze az eredményeket, és élvezze a sikert.
Kínálatunk 6 eleme
1.
A program koncepciója
Egy olyan szabályok és szerkezetek alapján felépülő mechanizmus, amely növeli a hatékonyságot.
2.
Kreatív koncepció
Megnyerő grafikai tervek, program nevek, alapgondolatok.
3.
Üdvözlőcsomag
A tökéletes indítás, hiszen minden fontos információt tartalmaz.
4.
Weboldal
Egy szoftver, ami elősegíti a program működtetését.
5.
Kommunikáció
A program során rendszeresen kommunikálunk a résztvevőkkel, elősegítjük az aktív együttműködésben Őket.
6.
Különféle jutalmak
Különböző jutalmakat osztunk ki, például levásárolható ajándékkártyát.
Hogyan építhetjük fel a saját hűségprogramunkat?
Esernyő program
Több forgalmazó csatorna számára (forgalmazó, nagykereskedelem, kereskedelem, értékesítési képviselők).
E-learning
E-learning modul, amelynek köszönhetően nem csak előnyöket, de partnereket és beszállítót is találhat.
Motiváció
Kirándulással egybekötött hűségprogram a legjobbak számára.
Saját telemarketing stúdió (cati)
A hűségprogramot telemarketinges eseménnyel is támogathatjuk.
Lottó, verseny, akció
További lehetséges nyereményeket is elérhet, ugyanis egyes ügyfeleink között sorsolunk vagy versenyt rendezünk.
Internet-hozzáférés
A vállalati információkhoz való hozzáférés a különböző pozícióban lévő alkalmazottak számára.
Titokzatos vásárló
További pontok szerezhetők a normák betartásáért a kiskereskedők számára.
Nemzetközi hűségprogramok
A programok implementálása az európai unió országaiban.
B2B HŰSÉGPROGRAM – MIT ÉRDEMES TUDNI?
A B2B nem más, mint a vállalatok hűségprogramja. A gyártó és az értékesítési csatorna – a forgalmazók, nagykereskedő, kiskereskedők és saját értékesítési csapataik – közötti kapcsolat kialakítására összpontosít.
A cégek évről évre egyre több pénzt költenek B2B hűségprogramokra, ezzel megelőzve más programokat. Ez annak tudható be, hogy a résztvevők elkötelezettségükből sokkal nagyobb haszonra tehetnek szert a vállalatoknak szóló hűségprogramokban, mint a végfelhasználóra fókuszált verziókban. Ennek oka a résztvevők nagyobb volumenű vásárlása és eladása, és ennek a folyamatnak a rendszeres ismétlődése. Más szóval, a B2B hűségprogramok nagyobb előnyöket biztosítanak a résztvevőnek, mint a B2C programok, ezáltal jobban bekapcsolódhatnak, és növelhetik a termékeik értékesítését, versenyelőnybe kerülhetnek.
HŰSÉGPROGRAM ALKALMAZOTTAKNAK
Ügyfeleinknek immáron hosszú évek óta kínálunk átfogó hűségprogramokat olyan cégek számára, amelyek túlmutatnak a kizárólag külső értékesítési erőkre összpontosító programokon. Ügyfeleinknek ösztönző hűségprogramokat is kínálunk az alkalmazottaik számára, legyen szó többek között belső értékesítési csapatokról, vezetőkről, alkalmazottakról. A közvetítői csatornát, a gyártó alkalmazottait és értékesítési csapatait, valamint az e-learning tevékenységet gyakran kombináljuk egy esernyőprogramként is leírható tervvel – ez a lojalitás integrált módja a kedvezményezettek különböző csoportjai között.
HŰSÉGPROGRAM CÉGEKNEK, TÁRSASÁGOKNAK
A jó vállalati hűségprogramok elősegítik a résztvevők elkötelezettségét, a szervezethez való kötődést, és ezáltal a vállalat pénzügyi eredményeinek javulásához vezetnek. Ügyfeleink B2B hűségprogramjainak elkészítésekor a tervezés minden fázisában támogatást nyújtunk a koncepciókkal és feltételektől kezdve a résztvevőkkel való megfelelő kommunikációs eszközök kiválasztásáig (levelezés, üdvözlőcsomag, SMS, chat, hotline, e-mail) , valamint a backend és a frontend igényeire szabott informatikai platform építése, amely a résztvevőknek nyújtott jogi és adózási szolgáltatásokkal zárul. Ügyfeleink, akik cégünk számára hűségprogramokat biztosítanak, tanácsadással, teljes körű szolgáltatást nyújtanak, erejüket a cég fejlesztésére fordíthatják.