Ügynökségi szolgáltatások
Fujitsu Program
A hűségprogram elkészítése
A hűségprogramok olyan hosszú távú eszközök, amelyek eladásösztönző hatással bírnak, ezáltal lehetővé teszik a termékek vagy szolgáltatások értékesítésének növelését.
A hűségprogram elkészítése némi időt vesz igénybe, hiszen ez a promóció bonyolultabb formája.
Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a program megvalósításához különböző osztálybeli embereket vonnak be, ezért a felkészülés során szükséges lesz a különböző csapatok munkáinak összehangolása.
A program elkészítése 3 alapvető szakaszra bontható:
- a programkoncepció kialakítása és a hűségprogram megvalósítása
- a hűségprogram működtetése
- árkonverzió kialakítása a programban
A koncepció előkészítése
A hűségprogramot gondosan elő kell készíteni, hiszen ekkor lesz hatékony, figyelembe kell venni az ügynökség tapasztalatait, a vásárló adatait, illetve a termék (szolgáltatás) sajátosságait is.
A program tervezésekor kiemelkedően fontos szempont lesz, hogy hogyan működnek az disztribúciós csatornák.
A B2B hűségprogram másnéven a terjesztési csatornák hűségprogramja.
A program koncepciója az alábbiakból áll:
- A hűségprogram mechanizmusának elkészítése
- A promóciós anyagok és a grafikai tervek elkészítése
- A programszabályzat kialakítása
- IT munkálatok
- Kommunikációs eszközök megtervezése
- Díj kiválasztása majd az árkatalógus elkészítése
A hűségprogram szabályzata
A szabályok rendkívül lényeges elemeket a programban, így fontosságukat nem szabad alábecsülni.
A hűségprogram felételei pontosan és egyértelműen meghatározzák a programban résztvevő felek jogait és kötelezettségeit, a program működéséhez szükséges szabályokat, a részvételi díjak nagyságát, a program időtartamát és az adott határidőket is.
A hűségprogram szabályzata a hazai jogi előírásokon alapul, nem tartalmazhat tiltott függelékeket/záradékokat. Éppen ezért szükséges, hogy olyan ügyvédi irodával működjünk együtt, amely már készített ehhez hasonló dokumentumokat, így rendelkezik ezen a területen szerzett tapasztalattal.
Szabályzatra minden esetben szükség van, mind B2B, mind B2C hűségprogramok esetében is.
A program résztvevőinek megnyerése
A hűségprogramok akkor működnek megfelelően, ha a résztvevők elkötelezettek a tudás iránt, a program elvei iránt és a tevékenység motiválja őket.
Emiatt a megvalósítás fontos eleme a program résztvevőinek vonzása, majd életük során történő mozgósítása.
A hűségprogramban résztvevők megszerzése a GDPR-feltételeknek megfelelő adatbázis összeállításából és a hűségprogramban való részvételhez szükséges jóváhagyások beszerzéséből áll.
Telemarketinges kampányokkal motiváljuk az ügyfeleket, amelyek során bátorítjuk a résztvevőket, hogy merjenek aktívak lenni és mutassák be előnyeiket. Erre a célra a saját CATI stúdiónkat használjuk, hiszen amely lehetővé teszi a tevékenységek professzionális megvalósítását, valamint lehetőséget nyújt az interjúk rögzítésére is.