Ügynökségi szolgáltatások

Fujitsu Program

A hűségprogram elkészítése

A hűségprogramok olyan hosszú távú eszközök, amelyek eladásösztönző hatással bírnak, ezáltal lehetővé teszik a termékek vagy szolgáltatások értékesítésének növelését.

A hűségprogram elkészítése némi időt vesz igénybe, hiszen ez a promóció bonyolultabb formája.

Nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy a program megvalósításához különböző osztálybeli embereket vonnak be, ezért a felkészülés során szükséges lesz a különböző csapatok munkáinak összehangolása.

A program elkészítése 3 alapvető szakaszra bontható:

  • a programkoncepció kialakítása és a hűségprogram megvalósítása
  • a hűségprogram működtetése
  • árkonverzió kialakítása a programban
A koncepció előkészítése

A hűségprogramot gondosan elő kell készíteni, hiszen ekkor lesz hatékony, figyelembe kell venni az ügynökség tapasztalatait, a vásárló adatait, illetve a termék (szolgáltatás) sajátosságait is.

A program tervezésekor kiemelkedően fontos szempont lesz, hogy hogyan működnek az disztribúciós csatornák.

A B2B hűségprogram másnéven a terjesztési csatornák hűségprogramja.

A program koncepciója az alábbiakból áll:

  • A hűségprogram mechanizmusának elkészítése
  • A promóciós anyagok és a grafikai tervek elkészítése
  • A programszabályzat kialakítása
  • IT munkálatok
  • Kommunikációs eszközök megtervezése
  • Díj kiválasztása majd az árkatalógus elkészítése
A hűségprogram szabályzata

A szabályok rendkívül lényeges elemeket a programban, így fontosságukat nem szabad alábecsülni.

A hűségprogram felételei pontosan és egyértelműen meghatározzák a programban résztvevő felek jogait és kötelezettségeit, a program működéséhez szükséges szabályokat, a részvételi díjak nagyságát, a program időtartamát és az adott határidőket is.

A hűségprogram szabályzata a hazai jogi előírásokon alapul, nem tartalmazhat tiltott függelékeket/záradékokat. Éppen ezért szükséges, hogy olyan ügyvédi irodával működjünk együtt, amely már készített ehhez hasonló dokumentumokat, így rendelkezik ezen a területen szerzett tapasztalattal.

Szabályzatra minden esetben szükség van, mind B2B, mind B2C hűségprogramok esetében is.

A program résztvevőinek megnyerése

A hűségprogramok akkor működnek megfelelően, ha a résztvevők elkötelezettek a tudás iránt, a program elvei iránt és a tevékenység motiválja őket.

Emiatt a megvalósítás fontos eleme a program résztvevőinek vonzása, majd életük során történő mozgósítása.

A hűségprogramban résztvevők megszerzése a GDPR-feltételeknek megfelelő adatbázis összeállításából és a hűségprogramban való részvételhez szükséges jóváhagyások beszerzéséből áll.

Telemarketinges kampányokkal motiváljuk az ügyfeleket, amelyek során bátorítjuk a résztvevőket, hogy merjenek aktívak lenni és mutassák be előnyeiket. Erre a célra a saját CATI stúdiónkat használjuk, hiszen amely lehetővé teszi a tevékenységek professzionális megvalósítását, valamint lehetőséget nyújt az interjúk rögzítésére is.