B2B hűségprogramok

aposztof

Sokéves tapasztalat, és több, mint 50 sikeresen végrehajtott program.

A részletekre való odafigyelés fontos szerepet játszik a hatékonyság során a cégek számára. Több mint 50 program megvalósításával olyan tudásra tettünk szert, melynek köszönhetően egy olyan hatékony megoldást alkothatunk, amellyel költséghatékonyan növelheti a jövedelmezőséget. Talán ez lehet az oka az ügyfeleinkkel való hosszú távú együttműködésnek.

A programok megvalósításán és működtetésén tapasztalt és sokrétű szakértőgárda dolgozik (managerek, programozók, kreatív grafikusok és szövegírók). Ezen felül a Gazdasági Egyetem Marketingstratégiák tanszékével is együttműködünk, ötleteiket támogatjuk.

 

A PROGRAM ÁTFOGÓ HASZNÁLATA

 

A KONCEPCIÓTÓL A TERMÉKEK ÉRTÉKESÍTÉSÉIG ÉS MÁS SZOLGÁLTATÁSOKIG

Számíthat ránk abban, hogy munkáját megkönnyítsük. A B2B hűségprogramokat átfogóan valósítjuk meg annak érdekében, hogy a tudást Ön is hasznosíthassa. Az Ön feladata, hogy elemezze az eredményeket, és élvezze a sikert.

Kínálatunk 6 eleme

1.

A program koncepciója

Egy olyan szabályok és szerkezetek alapján felépülő mechanizmus, amely növeli a hatékonyságot.

2.

Kreatív koncepció

Megnyerő grafikai tervek, program nevek, alapgondolatok.

3.

Üdvözlőcsomag

A tökéletes indítás, hiszen minden fontos információt tartalmaz.

4.

Weboldal

Egy szoftver, ami elősegíti a program működtetését.

5.

Kommunikáció

A program során rendszeresen kommunikálunk a résztvevőkkel, elősegítjük az aktív együttműködésben Őket.

6.

Különféle jutalmak

Különböző jutalmakat osztunk ki, például levásárolható ajándékkártyát.

Hogyan építhetjük fel a saját hűségprogramunkat?

Esernyő program

Több forgalmazó csatorna számára (forgalmazó, nagykereskedelem, kereskedelem, értékesítési képviselők).

E-learning

E-learning modul, amelynek köszönhetően nem csak előnyöket, de partnereket és beszállítót is találhat.

Motiváció

Kirándulással egybekötött hűségprogram a legjobbak számára.

Saját telemarketing stúdió (cati)

A hűségprogramot telemarketinges eseménnyel is támogathatjuk.

Lottó, verseny, akció

További lehetséges nyereményeket is elérhet, ugyanis egyes ügyfeleink között sorsolunk vagy versenyt rendezünk.

Internet-hozzáférés

A vállalati információkhoz való hozzáférés a különböző pozícióban lévő alkalmazottak számára.

Titokzatos vásárló

További pontok szerezhetők a normák betartásáért a kiskereskedők számára.

Nemzetközi hűségprogramok

A programok implementálása az európai unió országaiban.

B2B HŰSÉGPROGRAM – MIT ÉRDEMES TUDNI?

A B2B nem más, mint a vállalatok hűségprogramja. A gyártó és az értékesítési csatorna – a forgalmazók, nagykereskedő, kiskereskedők és saját értékesítési csapataik – közötti kapcsolat kialakítására összpontosít.

A cégek évről évre egyre több pénzt költenek B2B hűségprogramokra, ezzel megelőzve más programokat. Ez annak tudható be, hogy a résztvevők elkötelezettségükből sokkal nagyobb haszonra tehetnek szert a vállalatoknak szóló hűségprogramokban, mint a végfelhasználóra fókuszált verziókban. Ennek oka a résztvevők nagyobb volumenű vásárlása és eladása, és ennek a folyamatnak a rendszeres ismétlődése. Más szóval, a B2B hűségprogramok nagyobb előnyöket biztosítanak a résztvevőnek, mint a B2C programok, ezáltal jobban bekapcsolódhatnak, és növelhetik a termékeik értékesítését, versenyelőnybe kerülhetnek.

HŰSÉGPROGRAM ALKALMAZOTTAKNAK

Ügyfeleinknek immáron hosszú évek óta kínálunk átfogó hűségprogramokat olyan cégek számára, amelyek túlmutatnak a kizárólag külső értékesítési erőkre összpontosító programokon. Ügyfeleinknek ösztönző hűségprogramokat is kínálunk az alkalmazottaik számára, legyen szó többek között belső értékesítési csapatokról, vezetőkről, alkalmazottakról. A közvetítői csatornát, a gyártó alkalmazottait és értékesítési csapatait, valamint az e-learning tevékenységet gyakran kombináljuk egy esernyőprogramként is leírható tervvel – ez a lojalitás integrált módja a kedvezményezettek különböző csoportjai között.

HŰSÉGPROGRAM CÉGEKNEK, TÁRSASÁGOKNAK

A jó vállalati hűségprogramok elősegítik a résztvevők elkötelezettségét, a szervezethez való kötődést, és ezáltal a vállalat pénzügyi eredményeinek javulásához vezetnek. Ügyfeleink B2B hűségprogramjainak elkészítésekor a tervezés minden fázisában támogatást nyújtunk a koncepciókkal és feltételektől kezdve a résztvevőkkel való megfelelő kommunikációs eszközök kiválasztásáig (levelezés, üdvözlőcsomag, SMS, chat, hotline, e-mail) , valamint a backend és a frontend igényeire szabott informatikai platform építése, amely a résztvevőknek nyújtott jogi és adózási szolgáltatásokkal zárul. Ügyfeleink, akik cégünk számára hűségprogramokat biztosítanak, tanácsadással, teljes körű szolgáltatást nyújtanak, erejüket a cég fejlesztésére fordíthatják.