B2C hűségprogramok
Egy fogyasztói program nemcsak a hűség széleskörű ismeretét követeli meg, hanem azokat a kompetenciákat is, amelyek hozzájárulnak a célközönség körében a népszerűség növeléséhez, és a program támogatásához egyaránt.
A PROGRAM ÁTFOGÓ HASZNÁLATA
A programok megvalósításain és sikeres működésein tapasztalt és szakmailag képzett csapat dolgozik, akik ismerik és értik a programok ügyfelekre vonatkoztatott sajátosságait.
Egy igazán hatékony fogyasztói program kialakítása nem mindennapi készségeket igényel. A vásárlói hűségprogramok gyakran tartalmaznak verseny, lottó vagy bónusz elemeket.
Számíthat ránk, hogy erőfeszítéseit a minimálisra csökkentjük.
A B2C hűségprogramokat átfogóan valósítjuk meg, hogy Ön hasznosíthassa a bevált megoldásokat, elemezze az eredményeket és élvezze a sikert.
Hogyan készítjük el az ön programját?
Verseny és lottó támogatási program
A jellemző ügyfél hűségprogramokkal, mint például a verseny, vagy a lottó növelhetjük a vonzerőt.
Játékelemekkel dúsított program
A játékosítás az egyik alapvető szempont, amelyet figyelembe veszünk a b2c hűségprogramjaink létrehozásánál – mindent megteszünk a résztvevők elkötelezettségéért.
Integráció a közösségi médiával
Programjainkat integráljuk a közösségi médiával, hogy ezáltal megnöveljük a résztvevőkkel folytatott interakciókat és a program promócióját az ügyfelek között.
„Infoline” műveletek (bejövő/kimenő hívások)
Saját stúdiót alakítottunk ki, amely lehetővé teszi a szakmai infoline-unk működését.
B2C HŰSÉGPROGRAMOK
B2C hűségprogramjaink olyan kliensek számára készült hűségprogramok, akik egy termék vagy szolgáltatás végső felhasználói. Az egyik legismertebb példa erre azok a hűségprogramok, amelyeket a benzinkutak is használnak. A vásárlók a vásárlások fejében jutalompontokat („hűségpontokat”) gyűjthetnek, melyeket a későbbiekben jutalomra válthatnak.
Az ügyfél-hűségprogramok (B2C) messze az egyik legnehezebb formái a programoknak, amelyeket egy szervezet választhat. A B2B tevékenységektől, programoktól eltérően a B2C hűségprogramok megvalósítása során a következő korlátozásokat kell figyelembe venni:
Rendszeresen vásárolnak az ügyfelek? – ha nem, ezesetben semmilyen ún. törzsvásárlói rendszer nem biztosítja a vásárló hűségét. (tökéletes példa mondjuk a téli gumi vásárlás- hisz ezt csak néhány évente teszi meg az ügyfél).
Lehetővé teszi-e a program megvalósítását a beszerzések volumene, és az árrés? – ha a vásárló alacsony áron vásárol, nem tud elég vonzó ajánlatot kapni, ezáltal nem lesz olyan hűséges.
Vajon készek vagyunk-e költeni a program elindítására és működtetésére, illetve a résztvevőkkel való kommunikációra, az erre szükséges kommunikációs eszközökre? – A B2C hűségprogramok befektetést igényelnek a programok promotálása, népszerűsítése érdekében.
HŰSÉGPROGRAMOK ÜGYFELEK SZÁMÁRA – MI A JELENTŐSÉGÜK?
Mikor van jelentősége a B2C programnak?
Akkor, amikor a vásárló rendszeresen vásárolhat és ennek az értéke (árrés) kedvező lehet számára. Ezért az ilyen típusú megoldás például, hogy gasztronómiai láncokat (éttermeket), szépségszalonokat, szállodaláncokat, benzinkutakat, utazási irodákat, mozikat vagy akár kiskereskedelmi láncokat valósítanak meg.
Ügyfeleink részére átfogóan és komplex módon készítünk B2C hűségprogramokat, a programkészítés minden fázisában segítséget és támogatást nyújtunk- a koncepciótól és a szabályozástól a résztvevőkkel való megfelelő kommunikációs eszközök kiválasztásán át egészen a jogi és adózási szolgáltatásokig és a vásárlásig.