News

DIVATBAN AZ E-LEARNING

Az e-learning szerepe a marketingben napról napra nőtt. A Covid19 járványnak köszönhetően ez a csatorna még nagyobb népszerűségnek örvend.

Az Advertiva-nál már több éve alkalmazzuk a hűségprogramjainkban az e-learninges oktatást.

Ezeknek a tevékenységeknek az eredménye többek között a Cersanit csoport számára egy olyan megoldás, amelyben a résztvevő nem csak az értékesítési eredményekért gyűjt pontokat, hanem a termékekkel és értékesítési technikákkal kapcsolatos képzések megvalósításáért is (erről a témáról bővebben a portfólióban és az e-learning linkben olvashat bővebben).

Miért? A következő koncepcióból indulunk ki: ha azt szeretnénk, hogy egy eladó több terméket adjon el, akkor ne csak motiváljuk a programmal, hanem tanítsuk is meg Neki, hogy legyen jobb eladó. Ezzel az eszközzel a résztvevőink nemcsak motiváltabbak, de képzettebbek is lesznek.